۲۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۳۱
کد خبر: 84851637
T T
۰ نفر
 نقش ویژه ایرنا در آگاهی‌بخشی جامعه قابل تحسین است

گرگان - ایرنا - معاون اجتماعی مرزبانی گلستان با تاکید بر نقش فراوان اطلاع‌رسانی در آگاهی‌بخشی به جامعه گفت: نقش رسانه‌های استان به‌خصوص ایرنا در اطلاع‌رسانی به جامعه و افکار عمومی ویژه و قابل تحسین است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ حسن الوند روز پنجشنبه با حضور در ایرنا گلستان به مناسبت گرامی‌داشت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار اظهار داشت: با تکیه بر این نقش فراوان، تعامل و ارتباط دوسویه با رسانه‌ها از رویکردهای معاونت اجتماعی مرزبانی استان است.

وی افزود: آگاهی مردم از اقدامات و خدمات انجام شده نقش فراوانی در آرامش و امنیت روانی جامعه داشته و مردم را امیدوارتر خواهد کرد.

معاون اجتماعی مرزبانی گلستان همچنین به اقدامات انجام شده در راستای افزایش امنیت مرزهای استان اشاره کرد و تاکید کرد که امنیت مرزهای گلستان به طور کامل تأمین است.

استان گلستان با ۲ میلیون نفر جمعیت متشکل از اقوام و مذاهب مختلف در شمال کشور قرار دارد که ساکنان آن در ۱۴ شهرستان مستقرند.

استان گلستان افزون بر ۴۵۸ کیلومتر نوار مرزی دارد که ۱۱ کیلومتر از مرز استان دریایی است.

به گزارش ایرنا، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در هفدهم مرداد ماه سال ۱۳۷۷، در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید. شورای فرهنگ عمومی هفدهم مرداد ماه هر سال را به همین مناسبت، به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرد. امسال روز خبرنگار با عاشورای حسینی همزمان شده است.