۲۳ مرداد ۱۴۰۱، ۸:۰۳
کد خبر: 84851821
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار رشت: امروز امید آفرینی مهم‌ترین مسئولیت رسانه‌ها است

رشت - ایرنا- فرماندار شهرستان رشت امیدآفرینی را یکی از رسالت های مهم رسانه ها عنوان کرد و افزود: امروز مردم کشور ما با انبوهی از تبلیغات منفی رسانه های خارجی و داخلی بمباران می شوند؛ لذا امیدآفرینی امروز مهم ترین مسئولیت و اولویت همه مسئولان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمیدرضا امام پناهی با حضور در دفتر خبرگزاری ایرنا مرکز گیلان اظهار داشت: قطعاً دولت سیزدهم با رویکرد انقلابی و مردمی، خبرنگار را یک فرصت می‌داند تا بتواند با ارائه خدمات بهتر و آگاهی سازی از مسائل روز گام‌های مؤثری بر دارد.

وی با بیان اینکه خبرنگاران رسالت سنگین و مهمی در اطلاع‌رسانی بر عهده دارند، افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه در جنگ باورها، در کنار تبیین مسائل باید در برابر بنگاه‌های خبرساز خارجی نیز مقابله کنند.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به نقش محوری خبرگزاری جمهوری اسلامی و لزوم بیان دستاوردهای دولت و اقدامات انجام شده گفت: خبرگزاری ایرنا در تشریح عملکرد دولتمردان و همچنین انتقال مطالبات بحق مردم نقش محوری و جایگاهی ویژه دارد.

امام پناهی در ادامه به انبوه مشکلات بر زمین مانده از سالهای گذشته و سنگینی بار آن بر دوش دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: دولت سیزدهم با وجود بدهی‌های معوق سنگین که از دولت قبل به جا مانده از یک طرف و فشارهای بین‌المللی از طرفی دیگر، ایستادگی کرده و با اراده در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی، روابط بین‌الملل، صنعت و گردشگری گام‌های مؤثری برداشته است.

وی با اشاره به سیاه‌نمایی برخی رسانه‌ها و هجمه‌های ناروا به دولت بیان داشت: این رسانه‌ها برای اینکه کارهای نکرده و اشتباه دولت گذشته را توجیه کنند، کارهای این دولت را سیاه‌نمایی می‌کنند.

فرماندار رشت در پایان نشست خود شادی خورشیدی سده‌ی خبرنگار ایرنا مرکز گیلان را خبرنگاری متعهد، همراه و دغدغه مند نام برد و از وی تقدیر کرد.

فرماندار رشت: امروز امید آفرینی مهم‌ترین مسئولیت رسانه‌ها است