۲۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۶
کد خبرنگار: 1601
کد خبر: 85172410
T T
۰ نفر
ایرنا در بیان فعالیت های دولت موفق است

ایلام - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: ایرنا استان ایلام نیز تاکنون در راستای بیان فعالیت‌های دولتمردان موفق بوده و امروز به عنوان یک رسانه مادر مرجع بسیاری از رسانه‌های دیگر در تولید اخبار و فعالیت‌های کارگزاران نظام است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدسبحان حسنی روز دوشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز با اشاره به سابقه طولانی خبرگزاری ایرنا و وجود نیروهای باتجربه و توانمند این رسانه که از پشتوانه محکم و مقبولیت مردمی نیز برخوردار هستند؛ گفت: ناکارآمد جلوه دادن نظام دینی و ارزشی حربه‌ای است که در راس برنامه‌های تبلیغاتی بنگاه‌های سخن‌پراکنی غربی قرار گرفته است تا از این طریق بین مردم و مسوولان فاصله ایجاد کنند.

وی افزود: خدمات و دستاوردهایی که در طول سال‌های پس از انقلاب در بخش‌های مختلف صورت گرفته کم‌نظیر و حتی می‌توان گفت بی‌نظیر است اما اگر نتوانیم آنها را به خوبی منعکس و مردم را در جریان فعالیت‌های انجام شده قرار دهیم؛ بازتاب وسیعی نخواهند داشت.

معاون استاندار ایلام نقش رسانه‌های انقلابی و ارزشی همچون خبرگزاری ایرنا را در مقابله با این هجمه همه‌جانبه رسانه‌های ضد انقلاب بسیار تعیین کننده توصیف کرد و یادآور شد: بیان مستدل و متقن خدمات دولتمردان باید امروز به عنوان یک مجاهدت در میان خبرنگاران دلسوز شکل بگیرد؛ هرچند این موضوع منافاتی با انعکاس نارسایی‌هایی که در جامعه مشاهده می شود، ندارد.

حسنی گفت: رسانه‌ها منصفانه عمل کنند زیرا آنها پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند و در این راستا باید همه نقطه نظرات مردم و مشکلات را بیان کنند و حتی نقد هم داشته باشند.

وی تاکید کرد: هرچه در شرایط کنونی بتوانیم روحیه امید و نشاط اجتماعی را در بین مردم تقویت کنیم، پاسخی قاطع به سیاه‌نمایی‌های رسانه‌های غربی خواهد بود؛ باید از تمامی ابزارهای در اختیار برای معرفی چهره واقعی و نیات شوم رسانه‌های استکباری بهره بگیریم.

معاون استاندار ایلام اظهار داشت: در عرصه‌های مختلف شاهد تلاش مجاهدانه مسوولان برای رفع کاستی‌ها هستیم و با این روحیه امیدواریم بتوانیم در راستای حل مشکلات و برقراری هرچه بیشتر عدالت اجتماعی و رفع محرومیت از استان گام برداریم.

حسنی تاکید کرد: تمرکز دولت سیزدهم بر شفاف‌سازی و پرهیز از اقداماتی است که ذهنیت منفی در کشور ایجاد می‌کند و بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، محور اصلی تمامی مباحث امیدآفرینی در سطح جامعه است.