۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۵۹
کد خبرنگار: 1601
کد خبر: 85190817
T T
۰ نفر
ایرنا ابهامات انتخاباتی نخبگان را به ستاد انتخابات خراسان رضوی منعکس کند

مشهد-ایرنا- سخنگو و دبیر ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: انتظار داریم مجموعه ایرنا در استان ابهامات و شبهات احتمالی مردم و نخبگان در خصوص فرایندهای انتخابات را به ستاد انتخابات خراسان رضوی منعکس کند.

امیر فریدنیا روز یکشنبه و در آستانه روز خبرنگار، با حضور در ایرنا خراسان رضوی ضمن قدردانی از خدمات ارزنده این رسانه، به تبیین فعالیت ستاد انتخابات استان پرداخت و افزود: با انعکاس سوالات انتخاباتی مردم، کمیته های تخصصی ستاد انتخابات استان در کوتاهترین زمان ممکن برای پاسخگویی به آنها اقدام می کند.

وی ادامه داد: ایرنا خبرگزاری دولت و خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی است از این رو انتظار داریم ارتباط ایرنا با مجموعه ستاد انتخابات استان در سال جاری بیش از پیش باشد و ما نیز این ارتباط را بیشتر و نزدیک تر خواهیم کرد.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان رضوی گفت: به جهت تنوع کار و براساس سیاستهای تعریف شده، اخبار و آمار انتخاباتی از طریق کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان منتشر خواهد شد و به متولیان این امر یادآوری می شود تا از ظرفیت اطلاع رسانی ایرنا نیز بهره گیری کنند.

فریدنیا افزود: با ظرفیتهای موجود در استان و با بهره گیری از نخبگان و مردم، اطمینان خواهیم داد انتخابات امسال را برابر تاکیدات مقام معظم رهبری در کمال صحت، سلامت و امنیت برگزار کنیم تا برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیفزاییم.

سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی از تمام تشکل ها و احزاب و نخبگان سیاسی خواست، با رویکرد جهاد تبیین و انعکاس خدمات نظام مقدس اسلامی به نشاط سیاسی و فضای امیدآفرینی در استان کمک کنند.

فریدنیا افزود: از دست اندرکاران می خواهیم به رعایت قانون و دستورالعمل های انتخاباتی توجه ویژه کنند چون رای مردم، حق الناس است لذا باید با تمام توان و با اصل امانتداری پای کار بیاییم تا رضایتمندی مردم و رهبر معظم انقلاب را جلب کنیم.

خراسان رضوی در قالب ۱۲ حوزه انتخابیه ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد، همچنین ۶ نماینده نیز از این استان در مجلس خبرگان رهبری حضور دارند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند امسال در کشور برگزار خواهد شد.