مدیرعامل ایرنا: پافشاری مردم بر آرمانهای انقلاب دلیل جنگ رسانه ای دشمن است

تهران - ایرنا - مدیرعامل ایرنا با اشاره به هجمه رسانه های وابسته به استکبار جهانی علیه ملت ایران گفت که دشمنان انقلاب اسلامی همه توان رسانه ای خود را برای ایجاد یاس و ناامیدی در ملت ایران به کار بسته اند.

«علی نادری» بعدازظهر چهارشنبه در دیدار هیاتی از مدیران و سردبیران رسانه های الجزایر گفت : باوجود این جنگ رسانه ای ؛ ملت ایران همچنان پای آرمانها و اصول خود ایستاده است و لحظه ای این حرکت رو به رشد متوقف نخواهد شد.

مدیر عامل ایرنا با بیان این مطلب که دشمن در عرصه های نظامی ، اقتصادی و سیاسی در برابر ملت ایران ناکام بوده است خاطر نشان کرد : رسانه های وابسته به آمریکا و اسراییل در تلاشند تا تصویر وارونه ای از حقایق و واقعیت های ایران به دنیا و بویژه به ملت های منطقه منعکس نمایند.

مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا ) نقش و جایگاه رسانه های کشورهای دوست از جمله الجزایر را در بیان واقعیت های ایران حائز اهمیت دانست و گفت : همکاری رسانه ای میان رسانه های کشورهای اسلامی برای ارایه تصویر درستی از واقعیت های جهان اسلام ضرروی است.

جنگ رسانه ای دشمن به دلیل پافشاری مردم بر آرمان های اصیل انقلاب اسلامی است

نادری در بخش دیگری از سخنانش با بیان آمار و ارقام هایی از موفقیت های جمهوری اسلامی ایران در عرصه های علمی ، هنری ؛ فرهنگی ؛ فناوری؛ فضایی و دانشگاهی ، فعالیت های دانش بنیان و ...گفت : ملت ایران با وجود تحریم های ظالمانه ؛ همچنان به مسیر پیشرفت خود ادامه خواهد داد.

وی ؛ نقش و جایگاه رسانه ها را در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در طی 45 سال گذشته را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت که ایرنا به عنوان یک رسانه حاکمیتی ؛ نقش و جایگاه مهمی در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی دارد.

نادری ابراز امیدواری کرد سفر هیات رسانه ای الجزایر به ایران ؛ زمینه آشنایی هرچه بیشتر رسانه های الجزایر با واقعیت های ایران را فراهم کند.
در این دیدار ؛ اعضای هیات رسانه ای الجزایر با بیان دیدگاههای خود درباره مسائل مختلف ؛ برضرورت توسعه و تقویت همکاری های رسانه ای میان ایران والجزایر تاکید کردند.

جنگ رسانه ای دشمن به دلیل پافشاری مردم بر آرمان های اصیل انقلاب اسلامی است

هیات رسانه ای الجزایر ؛ همچنین با حضور در اتاق خبر ایرنا ؛ ضمن گفت وگو با سردبیران و خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی در جریان فعالیت های ایرنا در پوشش رویدادهای خبری داخلی و خارجی قرار گرفتند.

جنگ رسانه ای دشمن به دلیل پافشاری مردم بر آرمان های اصیل انقلاب اسلامی است

خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان رسانه حاکمیتی و رسمی ایران در سال ۱۳۱۳ خورشیدی تاسیس شد و در حال حاضر علاوه بر زبان فارسی ؛ تولیدات خبری خودرا به 11 زبان شامل انگلیسی ، عربی ، فرانسه ، روسی ، ترکی استانبولی ، اسپانیولی ، اردو ، آلمانی و چینی و آذری و دری - پشتون منتشر می کند.

جنگ رسانه ای دشمن به دلیل پافشاری مردم بر آرمان های اصیل انقلاب اسلامی است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.