خبرنگار ایرنا در اصفهان  با کسب مقام اول جشنواره «قاصد آب» افتخار آفرید

«علیرضا حکیمیان» خبرنگار ایرنا در استان اصفهان با کسب مقام اول در دومین جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب»افتخارآفرین شد.

به گزارش روابط عمومی ایرنا، ۲۰۱ اثر در قالب های خبر، گزارش، سرمقاله و یادداشت، مصاحبه، تیتر، کاریکاتور و اینفوگرافی به دومین جشنواره مطبوعاتی قاصد آب که به همت شرکت آب و فاضلاب استان و شرکت آب منطقه‌ای اصفهان برگزار شد، ارسال و پس از داوری آثار ۲۱ اثر حائز رتبه‌های برتر شدند.

احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی، تغییر اقلیم، فرونشست، مدیریت یکپارچه حوضه زاینده رود، مدیریت مصرف آب در کشاورزی، صنعت و نقش آب و پساب در محیط زیست، طرح ملی جهاد آبرسانی در روستاها، فرهنگ سازی رفتار در مدیریت مصرف آب آشامیدنی، تصفیه خانه‌های آب و فاضلاب، توزیع عادلانه آب، آب خاکستری، بازچرخانی آب، سازگاری با کم آبی، ارزش آب، سواد آبی و مسئولیت اجتماعی رسانه‌ها در مساله آب محورهای بخش اصلی دومین جشنواره قاصد آب بود.

خبرنگار ایرنا نمایندگی استان اصفهان در بخش خبر و در محور مدیریت مصرف آب در کشاورزی با اثر "اجرای طرح بهینه سازی مصرف آب کشاورزی در ۴٠٠ هکتار از مزارع اصفهان"  موفق به کسب مقام اول شد.

خبرنگار ایرنا در اصفهان  با کسب مقام اول جشنواره «قاصد آب» افتخار آفرید

این خبر از آن جایی مورد توجه قرار گرفت که استان اصفهان از لحاظ منابع آبی در شرایط کمبود به سر می‌برد و اجرای طرح‌های مرتبط با مصرف بهینه آب از  ضروریات این خطه محسوب می‌شود و این نکته ای است که در این خبر به آن اشاره شده است. 
اخبار سایت استانی ایرنا در اصفهان را اینجا  پیگیری کنید.