۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۳۳
کد خبرنگار: 1601
کد خبر: 85454124
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مرکز نوآوری ایرنا به زودی راه اندازی می‌شود

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۳۳
کد خبر: 85454124
مرکز نوآوری ایرنا به زودی راه اندازی می‌شود

مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی از رونمایی و راه اندازی مرکز نوآوری ایرنا تا پایان امسال خبر داد و گفت: این مرکز بستری برای ورود به فناوری های جدید ارتباطی و رسانه ای خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی ایرنا، «علی نادری» در آیین معارفه و تودیع معاون فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی، سرپرست  اداری و پشتیبانی ، رییس گروه حقوقی و بازرس ایرنا ، راه اندازی مرکز نوآوری ایرنا را دروازه ای به سمت ایرنای جدید توصیف کرد.

وی خبر داد که  اقدامات ثبت آن در آینده ای نزدیک انجام و به صورت رسمی زیر نظر معاونت فناوری اطلاعات با رویکردی جدید و رو به ارتقا، فعالیت خواهد کرد.

تغییر معاونت فناوری اطلاعات به معاونت رسانه های نوین و فناوری اطلاعات رسانه ای 

مدیرعامل ایرنا به طرح های کلان سازمان برای تغییر ساختار نیز اشاره کرد و تغییر معاونت «فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی» به معاونت «رسانه های نوین و فناوری اطلاعات رسانه ای» را از جمله این تغییرات برشمرد که فرآیند ثبت آن در سازمان اداری و استخدامی در حال اجراست.

مرکز نوآوری ایرنا به زودی راه اندازی می شود

نادری همچنین  از مسئول امور اداری و پشتیبانی خواست تا ضمن حفظ امور رفاهی که برای همکاران در سال گذشته انجام شد امسال نیز این امور رفاهی با نظم بهتر اجرایی کرده و آن را ارتقا دهند.