۱۰ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۰۶
کد خبرنگار: 1033
کد خبر: 85467450
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دوره امداد و کمک های اولیه هلال احمر در ایرنا برگزار شد

دوره آموزش کمک های اولیه و امداد هلال احمر و آمادگی در برابر مخاطرات از پنجم آذر تا سوم دی در ایرنا برگزار شد و ۶۰ داوطلب آموزش دیدند.

به گزارش روابط عمومی ایرنا،  فرمانده بسیج سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی  گفت: دوره امداد و کمک های اولیه  به صورت مجزا برای خواهران و برادران در ۳۰ ساعت در نظر گرفته شده بود و  داوطلبان آموزش های لازم را در رابطه با نحوه ایمنی در مواجهه با حوادث مختلف، چگونگی حضور در صحنه حادثه، امدادرسانی اولیه به مصدومان، تریاژ و درمان اولیه سوختگی، شکستگی و یا مسمومیت ها در سوانح آشنا شدند.

«غلامرضا رحمانی» هدف از برگزاری دوره آموزشی ویژه کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی را ارتقای سطح آگاهی، آمادگی در مقابل مخاطرات و بالابردن سطح دانش امدادرسانی خبرنگاران و کارمندان سازمان هنگام رویارویی با حوادث عنوان کرد.

وی ادامه داد:  با برنامه ریزی های به عمل آمده، سعی بر این است تا با ایجاد زیرساخت های لازم، فراگیران بتوانند، پس از دریافت مدرک بین المللی با ورود به دوره های بعدی به سطوح بالاتری از آموزش های هلال احمر دست یابند.

«الهام خادمی دهکردی»، مربی هلال احمر این دوره آموزشی نیز با ابراز خرسندی از اشتیاق و تلاش فراگیران داوطلب  ایرنا برای حضور در این دوره اظهار داشت: فراگیری علم امدادرسانی و کمک های اولیه اولین و بیشترین تاثیر خود را به خانواده ها تزریق می کند و نهایتا در اجتماع باعث بهبود عملکرد فراگیران  این آموزه ها خواهد شد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.