درخشش خبرنگاران ایرنا آذربایجان غربی در جشنواره رسانه ای ابوذر و امید

«طاهر نوید آرین»، «میثم محمدی» و «عبدالله رحمانی» از خبرنگاران ایرنا آذربایجان غربی در پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر و جام امید حائز رتبه های برتر شدند.

به گزارش روابط عمومی ایرنا،  «طاهره نوید آرین» در بخش گزارش خبری پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر موفق به کسب رتبه اول و در بخش گزارش شایسته تقدیر شد.

«میثم محمدی» در بخش مصاحبه رتبه دوم و «عبدالله رحمانی» از ایرنا دفتر مهاباد در بخش گزارش خبری شایسته تقدیر شد.

جشنواره رسانه ای ابوذر در محور های شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید و نشاط آفرینی، خانواده جامعه فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی در قالب‌های گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست برگزار شد.

اعلام نفرات جام رسانه ای امید

«عبدالله رحمانی» از مرکز مهاباد، «طاهره نوید آرین» و «میثم محمدی» از مرکز ارومیه با سرگروهی «صابر چهرقانی» رییس این مرکز در نخستین رویداد رسانه ای جام امید استان آذربایجان غربی حائز رتبه برتر شدند.

ایرنای آذربایجان غربی همچنین تحت عنوان تیم شهید باکری در این دوره از مسابقات استانی جام امید شرکت و با تولید حدود ۴۰ خبر، مصاحبه، گزارش خبری و فیلم رتبه اول این جشنواره را از آن خود کرد.

تولیدات رسانه ای ایرنا با موضوع امید آفرینی و روایت پیشرفت ها و انتشار دستاوردهای دولت در بخش های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

آیین تجلیل از برترین های لیگ امید رسانه ای استان آذربایجان غربی با حضور استاندار آذربایجان غربی، فرمانده سپاه شهدا، فعالان رسانه ای و علاقمندان به رسانه در کانون بسیج آذربایجان غربی برگزار شد.

حجم و تعداد انتشار، کیفیت محتوایی اثر، تعداد بازدید، تعداد اشتراک گذاری محتوا و میزان بازخورد و عکس‌العمل مخاطب از شاخص‌های ارزیابی آثار ارسالی به دبیرخانه این رویداد بوده است.