خبرنگار ایرنا در جشنواره جوانی جمعیت چهارمحال و بختیاری حائز رتبه اول شد

«خاطره حسین زاده» خبرنگار ایرنا در مرکز شهرکرد در جشنواره علمی، فرهنگی و هنری و دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت چهارمحال و بختیاری در بخش رسانه حائز رتبه اول شد.

به گزارش روابط عمومی ایرنا، ستاد ملی جمعیت ریاست جمهوری، بر اساس مصوبه ستاد ملی جمعیت با موضوع اجرای ماده 19 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت سال 1400، به منظور تقدیر از برترین و تأثیرگذارترین خدمت در راستای حمایت از «رشد ازدواج و فرزندآوری در جامعه»، دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت را در بخش هایخانواده، رسانه، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، سازمان‌های مردم نهاد و مدیران برگزار کرد.

در مراسم اختتامیه دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت استان چهارمحال و بختیاری که ۱۶۹ اثر به دبیرخانه ارسال و از سوی ۲۰ داور به صورت تخصصی ارزیابی شد و در نهایت در هر بخش آثار برگزیده انتخاب و تجلیل شدند.

در بخش رسانه مکتوب این جشنواره اثر«خاطره حسین زاده » با عنوان "چتر حمایتی دولت سیزدهم برای زوج‌های نابارور" رتبه اول را از آن کرد.

این گزارش به بیمه ناباروری در قالب قانونی که بر زمین مانده و توسط دولت سیزدهم تعیین تکلیف شد پرداخته است، اینکه نخستین مصوبه‌های دولت سیزدهم تصویب شیوه اجرای قانون بیمه ناباروری و تحت پوشش بیمه‌های پایه قرار گرفتن خدمات نازایی و ناباروری هدفگذاری شد.

به گزارش ایرنا، در این جشنواره از پنج خانواده باشکوه که دارای فرزند چهارم به بالا بودند نیز تقدیر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.