ایرنا در دومین رویداد رسانه‌ای استان بوشهر خوش درخشید

«مهرداد جشنی پور» رئیس سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز استان بوشهر و «افسانه جعفری» عکاس این خبرگزاری در دومین رویداد رسانه ای این استان خوش درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی ایرنا، دومین رویداد رسانه‌ای استان بوشهر در بخش‌های رقابتی و آموزشی برگزار شد که بخش رقابتی این رویداد در حوزه‌های عمومی و ویژه گردشگری در بخش‌های تیتر، یادداشت، گزارش، عکس، کلیپ و موشن‌گرافی و بخش ویژه گردشگری برگزار شد.

ایرنا در دومین رویداد رسانه‌ای استان بوشهر خوش درخشید

۹۱ شرکت‌کننده دومین رویداد رسانه‌ای استان بوشهر در مجموع ۲۲۹ اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که  برترین‌های‌ آن در آیینی با حضور شماری از مسئولان کشوری و استانی تجلیل شدند.

اثر «مهرداد جشنی پور» رئیس سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز استان بوشهر با عنوان "جولان فیک‌نیوز و خبرنگارنماها در فضای رسانه ای استان بوشهر" موفق به کسب رتبه نخست بخش یادداشت این رویداد و اثر «افسانه جعفری» عکاس این خبرگزاری با عنوان "جشنواره گردشگری بوشهر" در بخش عکس شایسته تقدیر شناخته شد.

اثر جشنی پور به رشد کانال های خبری در شبکه های اجتماعی و سایت های خبری بدون مجوز اشاره دارد که فضا را برای آگاهی بیشتر مردم غبارآلود کرده است.

ایرنا در دومین رویداد رسانه‌ای استان بوشهر خوش درخشید

گزارش تصویری "افسانه جعفری" نیز مربوط به سومین جشنواره گردشگری بوشهر و شامل کارگاه آموزشی پدل برد و دراگون بوت، قایق سواری، گشت کشتی دریایی آلباتروس، ماشووه سواری، ایستگاه سلامت و تندرستی، مسابقه ماهیگیری و مسابقه پرواز بادبادک‌ها بود که در دهکده گردشگری و ساحل پارک شغاب برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.