سخنگوی دولت:می کوشیم صدای واحد وفاق به گوش مردم برسد

سخنگوی دولت در دیدار با مدیرعامل ایرنا گفت: با برگزاری جلسات مشترک هماهنگی با سخنگویان قوه قضائیه و مقننه تلاش می‌کنیم صدای واحد وفاق به گوش مردم برسد.

به گزارش روابط عمومی ایرنا، «فاطمه مهاجرانی» در دیدار با «حسین جابری انصاری» مدیرعامل ایرنا افزود: با برگزاری جلسات مشترک هماهنگی با سخنگویان قوه قضائیه و مقننه تلاش می‌کنیم صدای واحدی به گوش مردم برسد، طبیعی است که اختلاف نظرهای کارشناسی و اصل تفکیک قوا وجود دارد اما باید صدای واحد وفاق را به گوش جامعه برسانیم.

سخنگوی دولت تاکید کرد: باید فضای جامعه و حال مردم را بهتر کنیم و شکاف نسلی  را کاهش دهیم.

وی  با اشاره به شعار «صدای بی صدایان» رییس دولت چهاردهم ادامه داد: برنامه داریم که در حوزه سخنگویی به بهبود رابطه دولت و ملت کمک و این ارتباط را به رابطه ای تعاملی تبدیل کنیم.

سخنگوی دولت نقش ایرنا در شنیده شدن صدای ملت توسط دولت را موثر دانست و افزود: علاقه مندیم که در جلسات سخنگویی، سوالات مردم مطرح شود،امروز مردم احساس می‌کنند که صدایشان شنیده نمی‌شود و ایرنا می‌تواند به عنوان یک خبرگزاری ملی، صدای مردم باشد.

وی گفت:‌ قول می‌دهیم که در جلسات سخنگویی به سوالات مردم پاسخ دهیم و این امر به اصلاح رابطه دولت - ملت و ایجاد گفت‌وگوی ملی کمک خواهد کرد.

سخنگوی دولت:می کوشیم صدای واحد وفاق به گوش مردم برسد

جنگ رسانه‌ای کمتر از جنگ نظامی نیست

مهاجرانی با تاکید بر اینکه تیم رسانه‌ای دولت باید آماده مقابله با فضای سنگین ایران هراسی باشد، گفت: امروز جنگ رسانه‌ای که پیش روی کشور قرار دارد کمتر از جنگ نظامی نیست. آثار و اقدامات جنگ نظامی را می‌بینیم اما تلاشی که توسط همکاران رسانه‌ای انجام می‌شود کمتر دیده می‌شود.

وی تاکید کرد: آسیب‌ از هنگامی آغاز شد که مسابقه اعلام دستاوردها شروع شد اما مردم نتایج عملی آن را به صورت ملموس درک نکردند؛ رسانه‌های ملی هم از کارکرد ملی خود فاصله گرفتند.

ایرنا در بازگرداندن مرجعیت رسانه‌ای نقش‌ آفرینی کند

سخنگوی دولت با بیان اینکه امروز خارج شدن مرجعیت رسانه‌ای از کشور جزو مهمترین دغدغه‌هاست، افزود: مردم باید اخبار درست را از ما و رسانه های داخلی بشنوند و امیدواریم با برنامه ریزی و استفاده از همه ظرفیت‌ها به ویژه ظرفیت ایرنا بتوانیم مرجعیت خبر را به کشور بازگردانیم.

سخنگوی دولت:می کوشیم صدای واحد وفاق به گوش مردم برسد

«فاطمه مهاجرانی» هفتم شهریور ماه به عنوان نخستین زن، بر مسند سخنگویی دولت جمهوری اسلامی ایران تکیه زد؛ انتخابی که چهارمین بانوی حاضر در کابینه مسعود پزشکیان به شمار می‌رفت.

مهاجرانی همچنین نیز در حاشیه این بازدید و در گفت و گو با خبرنگاران گروه سیاست ایرنا به عملیات صادق ۲ اشاره کرد و گفت: این عملیات با تصویب و آگاهی رئیس‌جمهور به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی، انجام شده است و وزیر دفاع نیز به عنوان یکی از اعضا نقش مهمی در این شورا دارند.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در دفاع از منافع ملی خود کوتاه نمی‌آید، امیدواریم که رژیم صهیونیستی بازدارندگی کافی را دریافت کرده باشد و پا را از گلیم خود فراتر نگذارد.

مشروح کامل این گفت و گو با عنوان "رژیم صهیونیستی پا را از گلیم خود فراتر نگذارد" در تارنمای ایرنا منتشر شده است.

«حسین جابری انصاری» مدیرعامل ایرنا نیز در این دیدار، ایرنا را رسانه ملی دانست که با همه توان و ظرفیت خود برای ترمیم شکاف‌های سیاسی و اجتماعی تلاش می‌کند و در خدمت تحکیم روابط دولت و ملت خواهد بود.

مهاجرانی روز سه شنبه ۱۷ مهرماه پس از دیدار با مدیرعامل از بخش های مختلف ایرنا بازدید و در جریان روند تولید و انتشار خبر قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.