خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس این روزها در مجموعه سرسبز و دیدنی فرهنگی قلب تهران، نمایشگاه عکسی را با عنوان «چهل سالگی انقلاب» به نمایش گذاشته اند تا همگان را از دریچه لنز دوربین عکاسان توانمند ایرنا با چهار دهه دستاوردهای اخیر ملت ایران آشنا کنند.

نمایشگاه عکس دستاوردهای انقلاب اسلامی روز سه شنبه در گالری فکه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به همت اداره کل محصولات خبری ایرنا و روابط عمومی موزه انقلاب همزمان با ایام دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گشایش یافت.

این نمایشگاه حاوی ۸۰ قطعه عکس در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر با موضوعات دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های فرهنگی، هنری، اقتصادی، اجتماعی، ورزشی و سیاسی است که توسط عکاسان زبده ایرنا تهیه شده در معرض دید عموم قرار گرفته است.

درهای این نمایشگاه از ۱۶ تا ۲۵ بهمن ماه به مدت ۱۰ روز و از ساعت ۹  تا ۱۹  برای بازدید اقشار مختلف مردم باز است.

نمایشگاه عکس "چهل سالگی انقلاب" سومین نمایشگاه عکس مشترک ایرنا و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

پیش از این دو نمایشگاه عکس مشترک با موضوع "دفاع مقدس" در شهریور سال های ۹۶ و ۹۷ در این مکان برگزار شده بود.

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در مجاورت ایستگاه شهید حقانی مترو تهران قرار دارد

*یک نمایشگاه بزرگ

نمایشگاه عکس چهل سالگی بخشی از نمایشگاه ملی دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که روز شنبه هفته جاری با حضور «علی لاریجانی» رییس مجلس شورای اسلامی در باغ موزه دفاع مقدس افتتاح شد.

سردار «بهمن کارگر» رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، «علی اکبر صالحی» رییس سازمان انرژی اتمی، امیر« محمدحسن باقری» معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیرو‌های مسلح، «پیروز حناچی» شهردار تهران، امیر «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش، سردار «سعید فرجیان‌زاده» جانشین معاون فرهنگی سپاه پاسداران، دریادار «حمزه علی کاویانی» معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش و سردار «ابوالفضل شکارچی» سخنگوی ارشد نیروهای مسلح از جمله مقامهای حاضر در مراسم گشایش این نمایشگاه ملی بودند.

 در این نمایشگاه، بیش از یکهزار دستاورد دستگاه‌های لشکری و کشوری در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، نظامی، دفاعی و دیگر حوزه ها به نمایش گذاشته شده است.


بازدید از این نمایشگاه و نیز، مجموعه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ایام دهه فجر برای عموم مردم، رایگان اعلام شده است.


*رع* ۱۵۵۱
۱۷ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۰۲

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.