۱۸ مرداد ۱۴۰۰، ۲۳:۲۹
کد خبر: 84431179
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خبرنگاران ایرنا رتبه‌های برتر جشنواره ورزشی نویسان اصفهان را کسب کردند

اصفهان-ایرنا- ۲ خبرنگار و عکاس ایرنای مرکز اصفهان رتبه‌های برتر نخستین جشنواره تخصصی ورزشی نویسان استان اصفهان را کسب کردند.

به گزارش ایرنا، اختتامیه نخستین جشنواره تخصصی ورزشی نویسان استان اصفهان به مناسبت روز خبرنگار شامگاه شنبه با حضور مسؤولان و خبرنگاران و عکاسان ورزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزارشد.

در این جشنواره علیرضا حکیمیان خبرنگار ایرنا با گزارشی با عنوان " عنوان ورزشگاه نقش جهان اصفهان الگویی برای طرح‌های نیمه تمام ورزشی " رتبه دوم در بخش گزارش مکتوب حرفه‌ای، امیرحسین اکبری خبرنگار ایرنا با گزارشی با عنوان "چرخ لرزان اقتصاد ورزش نصف جهان از فشار کرونا" برگزیده بخش ویژه ورزشی کرونا و زهرا باغبان عکاس ایرنا با گزارش تصویری " الهه منصوریان مقتدرانه به رویاهایش فکر می‌کند" رتبه سوم بخش عکس را از آن خود کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این جشنواره با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خوشحال هستیم در استانی هستیم که خبرنگاران پاکدست، شریف و با شرافت در کنار تیم‌ها و باشگاه‌های ورزشی هستند.

سید محمد طباطبایی با بیان اینکه خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان اصفهان همیشه زبانزد عام و خاص هستند و نگاه واقع بینانه در نوشتار خود دارند اظهار داشت: ورزش نیاز به حمایت و خبرنگاران دارد و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان همیشه در کنار خبرنگاران خواهد بود تا دغدغه‌ای نداشته باشند.

وی تصریح کرد: امروز ظرفیت فضای مجازی، رسانه‌ای، نیروی جوانی، شادابی در بین خبرنگاران وجود دارد و انعکاس اخبار ورزشی استان در همه کشور وجود دارد.

امین کریمیان رئیس انجمن نویسندگان، خبرنگاران وعکاسان ورزشی استان اصفهان نیز با تبریک روز خبرنگار از روند شکل گیری این انجمن از سال ۱۳۹۰ گزارشی ارائه داد و اظهار داشت: اختتامیه این جشنواره به شکل پایلوت برای نخستین بار در سطح کشور برگزار شد و بدون شک موفقیت در عرصه ورزش مرهون تلاش شبانه روزی خبرنگاران است.

وی گفت: در این جشنواره ۷۵ نفر با ۴۳۲ اثر در بخش‌های مکتوب خبر، گزارش، مصاحبه، یادداشت و تحلیل، عکس، چند رسانه‌ای محور ویژه، کرونا در ورزش آثار مکتوب، عکس و چند رسانه شرکت کردند.

گاه‌شمار نخستین جشنواره تخصصی ورزشی‌نویسان استان اصفهان برای مهلت ارسال آثار از اول تا پایان تیر ۱۴۰۰ اعلام شد و مراسم اختتامیه و معرفی آثار برگزیده جشنواره با حضور مسؤولان و خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان اصفهان در مجموعه باغ صدف اصفهان برگزارشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.