۲۲ مرداد ۱۴۰۰، ۲۳:۲۹
کد خبر: 84433509
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار مراغه : وخامت وضعیت کرونا در مراغه اطلاع‌رسانی شود

مراغه- ایرنا- معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: اصحاب رسانه وخامت وضعیت کرونا در این شهرستان را به گوش اقشار مختلف مردمی برسانند تا موج پنجم کرونا در این شهرستان با کمترین تلفات پشت سر گذاشته شود.

سیدعلی موسوی روز سه‌شنبه با هدف ادای احترام به شهید «محمود صارمی» در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در مراغه حضور یافت و افزود: نگرانی‌های جدی از حضور گسترده و بدون ماسک مردم مراغه در عزاداری‌های این شهرستان وجود دارد و بیم آن می‌رود تا روز به روز وضعیت کرونا وخیم‌تر شود.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران در احصا و حل مشکلات نقش اساسی ایفا می‌کنند، اظهار امیدواری کرد که همه فعالان عرصه رسانه و کاربران فضای مجازی، ستاد مقابله با کرونای شهرستان را یاری کنند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری همه جلسه‌ها در سطح شهرستان به دلیل شرایط بحرانی کرونا ممنوع است، بیان کرد: جلسه تجلیل از خبرنگاران در ۱۷ مرداد و همزمان با سالروز شهادت شهید محمود صارمی از یک سو با هدف قدردانی از فعالان رسانه و از سوی دیگر با نیت کمک خواستن از آنان در زمینه اعلام وضعیت وخیم کرونا در شهرستان برگزار شد.

وی تاکید کرد: علاوه بر فعالان رسانه، روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مرجع نیز باید وارد عرصه شوند و مردم را به رعایت بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی و خودداری از حضور در جمع دعوت کنند.

وی بیان کرد: به زودی گروهی نیز از طریق بلندگو مردم را در سطح شهر به ماندن در خانه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی دعوت خواهند کرد.

به گزارش ایرنا مراغه که با تأخیر وارد موج پنجم کرونا شده این روزها شرایط متفاوت‌تری نسبت به سایر مناطق کشور دارد و کارشناسان و مسئولان امر با ابراز نگرانی می‌گویند که با تداوم وضع موجود، ابتلاء به کووید ۱۹ در این شهرستان وخیم‌تر از گذشته خواهد بود.

حضور گسترده مردم در آئین‌های عزاداری ماه محرم بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بی‌توجهی به رعایت فاصله اجتماعی، نزدن ماسک و جولان ویروس جهش‌یافته دلتا از جمله دلایل این نگرانی به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.