۱۹ مرداد ۱۴۰۰، ۰:۴۷
کد خبر: 84432350
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون سپاه فجر فارس: ایرنا در امیدآفرینی موفق عمل کرد

شیراز- ایرنا- معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر استان فارس با قدردانی از عملکرد خبرگزاری جمهوری اسلامی استان در دوران شیوع کرونا گفت:‌ ایرنا فارس در موضوع امیدآفرینی در شرایطی که کشور با مشکلات ناشی از شیوع بیماری کووید ۱۹ روبرو بود،‌ عملکرد خوب و موفقی داشت.

سرهنگ پاسدار جلال یارمحمدی دوشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی استان فارس با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار شهید ایرنا در افغانستان، روز خبرنگار را تبریک گفت و افزود: ایرنا استان فارس در انعکاس اخبار مرتبط با اقدام‌های سپاه و بسیج و دیگر دستگاه‌ها و خیرین در زمینه کاهش آلام مردم در شرایط شیوع کرونا و اطلاع‌رسانی خدمات صورت گرفته در زمینه محرومیت‌زدایی و نذر رهایی و ترغیب به مشارکت عمومی در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد گام‌های مؤثری برداشته است.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس همچنین گفت: سپاه در کنار همه رسالت‌هایی که برعهده دارد، در راستای مردم‌یاری و مردم محوری با نگاهی تکلیف‌گونه برای کاستن از آلام مردم و مشکلات جامعه در زمان شیوع کرونا گام برداشته است.
وی با تقدیر از اهتمام و مشارکت مردم استان فارس در کمک‌های مومنانه به ویژه در شرایط شیوع کرونا گفت: در این عرصه، مردم و خیرین استان نقش اصلی را ایفا کردند و فارس باری دیگر در قله این اقدامات نوع‌دوستانه در کشور قرار گرفت.

معاون سپاه فجر فارس: ایرنا در امیدآفرینی موفق عمل کرد

مسئول سازمان بسیج رسانه استان فارس نیز در این جلسه با اشاره به نزدیکی مناسبت روز خبرنگار امسال با محرم، ماه سوگواری سرور و سالار شهیدان گفت: امام حسین (ع) برای انتقال پیام و خبر، به مسلخ گاه تاریخ رفت و جان خودش و جان عزیزترین افرادش از بزرگترین تا کوچک‌ترین عزیزانش را برای انتقال پیام الهی به خداوند تقدیم کرد و چه جانانه برای انتقال پیام وحی در کربلا حضور پیدا کرد و جز زیبایی زینب (س) سفیر کربلا چیزی از عاشورا ندید و نگفت.
هادی رضایی بر درس آموزی از این واقعه درجریان فعالیت رسانه‌ای تاکید و یادآوری کرد: زینب (س) والاترین و عزیزترین سفیر کربلا خبر شهادت عزیزترین افراد را به گوش جامعه رساند و تا به امروز صدای زینب در گوش شیعیان و حق طلبان تاریخ طنین انداز است.

هفدهم مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در افغانستان در تقویم رسمی کشور به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است و برنامه‌هایی به این مناسبت برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.