۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۰۹
کد خبر: 84657872
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس بسیج رسانه آذربایجان‌غربی بر همکاری با ایرنا تاکید کرد

ارومیه- ایرنا- رییس بسیج رسانه آذربایجان‌غربی گفت: ایرنا به عنوان خبرگزاری رسمی کشور می‌تواند با همکاری با بسیج رسانه مسیر اعتلای رسانه‌ها و مطالبه‌گری را هموار کند.

"یاشار کافی مولا" روز دوشنبه در دیدار با رئیس و خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان‌غربی با تاکید بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت‌های ایرنا در امر اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، اظهار داشت: آذربایجان‌غربی دارای اصحاب رسانه فعالی است که می‌توانند ظرفیت‌های استان برای توسعه را شناسایی و معرفی کنند.

وی افزود: تحقق عدالت اجتماعی در کشور و اقدام مؤثر برای زنده نگه داشتن شعارهای اصیل انقلابی جزو رسالت‌ها و وظیفه رسانه‌های گروهی است.

رئیس بسیج رسانه آذربایجان‌غربی با تاکید بر ضرورت امید آفرینی در جامعه، بیان کرد: رسانه‌های گروهی باید گفتمان نظام و انقلاب اسلامی را به نحو مناسبی در جامعه و بین اقشار مختلف بیش از گذشته ترویج کنند.

وی ادامه داد: در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی پذیرای نقدهای سازنده هستیم تا ضعف‌های موجود برطرف و با همدلی در راستای خنثی کردن فتنه‌ها قدم برداشت.

"کافی کولا" در رابطه با جشنواره ابوذر نیز اظهار داشت: بیش از ۲۵۰ اثر به این جشنواره ارسال شده بود که پس از بررسی‌های لازم ۱۰۰ اثر برای داوری به آذربایجان‌شرقی ارسال شد.

وی افزود: ۲۵ اسفند ماه نتایج جشنواره ابوذر اطلاع رسانی خواهد شد.