۲۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۳۲
کد خبر: 84684657
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خبرنگار ایرنا در کردستان رتبه نخست جشنواره رسانه‌ای ابوذر را کسب کرد

سنندج- ایرنا- "عبدالله رحمانی" خبرنگار ایرنا مرکز کردستان در بخش یادداشت رتبه نخست جشنواره رسانه‌ای ابوذر در مرحله کشوری را کسب کرد.

به گزارش ایرنا، برگزیدگان هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر طی مراسمی یکشنبه شب در سالن شهید مدرس وزارت اقتصاد و دارایی با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد حسین محمدیان رئیس بسیج رسانه معرفی و تجلیل شدند.

محورهای هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر امیدآفرینی، امنیت پایدار، روحیه جهادی و انقلابی، آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه بود همچنین دشمن شناسی، توان داخلی، خوداتکایی و مانع‌زدایی‌ها، سبک زندگی، مدیریت بر فضای مجازی، دفاع مقدس، ایثار و شهادت از دیگر محورهای جشنواره هستند.

"عبدالله رحمانی" دانش آموخته کارشناسی ارشد رشته علوم سیاسی است و فعالیت رسانه‌ای خود را از سال ۱۳۸۹ در خبرگزاری ایرنا دفتر مهاباد شروع کرد و در طی یک دهه فعالیت در عرضه رسانه در استان‌های آذربایجان‌غربی و کردستان توانسته است در چندین جشنواره استانی، منطقه‌ای و کشوری عناوین مختلف را کسب کند.

عبدالله رحمانی بهمن ماه ۱۳۹۹ به عنوان معاون منطقه و رئیس خبرگزاری ایرنا مرکز کردستان منصوب شد.

در مرحله کشوری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر نیز چنور صادقی خبرنگار کردستانی توانسته بود در بخش گزارش مقام نخست این جشنواره را کسب کند.