۱۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۱۳
کد خبر: 84843172
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نقد سازنده خبرنگاران راهگشای مشکلات مردم است

۱۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۱۳
کد خبر: 84843172
نقد سازنده خبرنگاران راهگشای مشکلات مردم است

مشهد-ایرنا- مدیر درمان تامین اجتماعی استان خراسان رضوی گفت: وظیفه خبرنگاران نقد سازنده نسبت به دستگاه‌های اجرایی مختلف و همکاری در جهت حل مشکلات مردم است.

دکتر علی رضازاده روز سه‌شنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان رضوی همگام با ایام روز خبرنگار افزود: خبرنگاران با عملکرد خود می‌توانند همراه و کمک حال دستگاه‌ها و بخشهای خدمت‌رسان باشند.

وی ادامه داد: در اصل خبرنگاران مشاوران مؤثر و بی مواجبی برای بخشهای مختلف هستند که می‌توانند انتقال‌دهنده چالشها و نواقص باشند.

وی با بیان اینکه اهمیت فعالیت خبرنگاران و رسانه‌ها فقط به ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌ها و نهادها خلاصه نمی‌شود، بیان کرد: بیان گزارش عملکرد دستگاه‌ها موجب دلگرمی مردم است اما خبرنگاران با نقد سازنده باید ما را در ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به مردم یاری دهند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان رضوی اظهار کرد: بخش درمان تأمین اجتماعی استان در ایام شیوع ویروس کرونا و تبعات ناشی از آن همکاری و مشارکت فعالی داشت، به طوری که طی این مدت حدود هشت هزار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی زیر پوشش تأمین اجتماعی خراسان رضوی بستری و معالجه شده‌اند.

نقد سازنده خبرنگاران راهگشای مشکلات مردم است

دکتر رضا زاده افزود: خوشبختانه بیمارستان فارابی مشهد در ایام شیوع ویروس کرونا جزو بهترین بیمارستان‌های تأمین اجتماعی در کشور انتخاب شد و به عنوان بیمارستان نمونه کشوری مورد تقدیر قرار گرفت، زیرا آمار مرگ و میر در این بیمارستان کمتر از میانگین کشوری بوده است و انجام رسالت درمانی در این نهاد به بهترین شکل ممکن انجام شد.

رضا زاده گفت: هم اکنون مدیریت درمان تأمین اجتماعی در خراسان رضوی علاوه بر پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد، دارای ۲۱ مرکز درمانی شامل سه بیمارستان و ۱۸ درمانگاه است که خدمات درمانی را به صورت مستقیم به بیمه شدگان ارائه می‌کنند.