۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ۷:۵۹
کد خبر: 84860580
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون رییس‌جمهور در امور مجلس از رئیس و عکاس ایرنا مرکز کرمانشاه تجلیل کرد

کرمانشاه - ایرنا- دکتر سید «محمد حسینی» معاون رییس‌جمهور در امور مجلس عصر شنبه در مراسم گرامیداشت خانواده شهدای عملیات مرصاد، تجلیل از آزادگان و خبرنگاران استان کرمانشاه در شهرستان اسلام آباد غرب از «فرزاد نویدی» رئیس و «بهمن زارعی» عکاس خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمانشاه با اهدای لوح تقدیر، تجلیل کرد.

به گزارش ایرنا؛ این مراسم با حضور استاندار کرمانشاه، نماینده مردم شهرستان‌های اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسؤولان، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس و اصحاب رسانه برگزار شد.

معاون رییس‌جمهور در امور مجلس از رئیس و عکاس ایرنا مرکز کرمانشاه تجلیل کرد

در ادامه این متن همچنین آمده است: هفدهم مرداد روز خبرنگار روز انسان‌های صادق، مخلص و مجاهدان بی منت و سخت کوشان با همت و تداعی گران رشادت، تیزبینی، بی باکی و شهادت در راه تعالی میهن اسلامی است.

هفدهم مرداد پاسداشت تلاش بی وقفه بزرگانیست که با سلاح قلم در سرزمین آگاهی گام نهاده و عروج کرده‌اند.

در بخش پایانی این متن همچنین آمده است: خبرنگاران از آن رو که حق جو و حق پو هستند شایسته تکریم و سپاس می‌باشند. روزتان مبارک و تلاشتان در جهت خدمت به اسلام ناب، انقلاب اسلامی و اجرای فرامین امام خامنه ای در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین مستدام باد.

در این آئین همچنین از خانواده‌های شهدای عملیات مرصاد، آزادگان و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان نیز با اهدای لوح تقدیری تجلیل شد.

اخبار مرتبط