۲ شهریور ۱۴۰۱، ۹:۰۹
کد خبر: 84864176
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه: مردم به ایرنا اعتماد دارند

کرمانشاه - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه بر حضور رسانه های رسمی در بحران ها و اطلاع‌رسانی تاکید کرد و گفت : ایرنا از رسانه های رسمی و معتبر کشور است و مردم به آن اعتماد دارند.

«محمدباقر محمدی» روز سه‌شنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی و تبریک روز خبرنگار افزود: ایرنا همیشه صحت، دقت و سرعت را سرلوحه کار خود داشته و از این جهت در مدیریت بحران‌ها می‌توانند در جامعه و خنثی سازی شایعات بسیار تأثیرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه ذات بحران بی نظمی است بر اطلاع رسانی به موقع توسط رسانه‌های رسمی تاکید کرد و گفت: برای جلوگیری از شایعات و مدیریت بحران‌ها، سعی می‌کنیم با محوریت ایرنا همراه تیم‌های نجات هلال احمر یک تیم رسانه‌ای هم در بحران‌ها اعزام کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: رسانه‌های رسمی و فعال استان می‌توانند در بحران‌ها یاریگر جمعیت هلال احمر باشند و با تعامل و هم افزایی، علاوه بر مدیریت بحران، اطلاع رسانی دقیق و به موقعی از بحران‌ها را داشته باشیم.

«فرزاد نویدی» رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کرمانشاه هم در این دیدار بر حضور رسانه‌های رسمی و شناسنامه دار در کنار جمعیت هلال احمر تاکید کرد و گفت: وقتی رسانه‌های رسمی در بحران‌ها مرجع قرار بگیرند ابتکار عمل از رسانه‌های بیگانه گرفته و از انتشار شایعات در جامعه جلوگیری می‌شود.

اخبار مرتبط