۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۹
کد خبرنگار: 1601
کد خبر: 85325689
T T
۰ نفر
وزیر فرهنگ: سمفونی‌ و فیلم‌های متعددی با موضوع ایثار و شهادت در حال ساخت است+ فیلم

تهران- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر حفظ و احیای ارزش‌های دفاع مقدس و شهدا گفت: سمفونی‌ها و فیلم‌های متعددی در حوزه ایثار و شهادت در حال ساخت و پخش است.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی روز دوشنبه در حاشیه آئین تشییع و تدفین شهید گمنام در محوطه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز فضای فرهنگی کشور وقف ترویج نام و راه شهدا است.

وی افزود: ما مهمان شهید والامقام هستیم، شهید عزیزی که پس از گذشت دهه‌ها، باقیمانده جسم مطهرش به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است.

وزیر فرهنگ خاطرنشان کرد: همکاران با افتخار دور شمع وجود این شهید خواهند گشت و تلاش خواهند کرد از برکات حضورش استفاده کنند و این قرابت فیزیکی مسؤلیت ما را در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه مضافه کرده است. امیدواریم به مدد این شهید بتوانیم خادمان شایسته ای برای اعتلای فرهنگ و هنر و رسانه کشور باشیم.

وی با تاکید بر حفظ و احیای ارزش‌های دافع مقدس و شهدا گفت: سمفونی‌ها و فیلم‌های متعددی در حوزه ایثار و شهادت در حال ساخت و پخش است. امروز فضای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای کشور خود را وقف ترویج راه و یاد شهدا کرده است.