به گزارش روابط عمومی ایرنا، قاسم شریعتی به مناسبت ۹۰ سالگی ایرنا با تاکید بر لزوم توجه به برندسازی نیروی انسانی در این رسانه ملی و مادر افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای رسانههای بین المللی، برندینگ منابع انسانی است، این رسانهها سالها بعد از بازنشستگی نیروهایشان از توان و ظرفیت فنی و حرفه آنها به عنوان تحلیگر و گزارشگر و غیره سود می برند که در ایرنا این چرخه مغفول است.
پیشکسوت و رئیس اسبق خبرگزاری جمهوری اسلامی در گیلان اظهار کرد: سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی باید سازوکاری برای استفاده از ظرفیتها و توانمندی حرفهای نیروهای خود در زمان اشتغال و پس از بازنشستگی بیاید، این سازوکار میتواند در قالب سازمان و یا در کنار سازمان مادر تعریف شود.
اخبار مرتبط
-
به بهانه ۹۰ سالگی ایرنا؛
توصیه خبرنگار پیشکسوت ایرنایی به خبرنگاران جوان: در خبر امانتدار باشید
آلبوم ۹۰ سالگی ایرنا مزین به چهرههایی است که در عنفوان جوانی وارد عرصه خبر شدند و در میانسالی…
-
بانوی پیشکسوت ایرنا از روزهای کاری خود میگوید / از الف بای خبر تا روزهای تلخ و شیرین
وقتی پای خبر و خبرنگاری به میان می آید دیگر جنس، سن، رنگ و نژاد معنایی ندارد چرا که خبر سرتاسر…
-
پیشکسوت ایرنا و روایت انتشار خبری که دردسرساز شد
پیشکسوت خبرگزاری ایرنا با تشریح خاطرات و تجارب خود از سال های فعالیت در این رسانه، خاطره اش…
نظر شما