فیلم| یک پیشکسوت: ضرورت برندسازی منابع انسانی در ایرنا

پیشکسوت و رئیس اسبق خبرگزاری جمهوری اسلامی در گیلان اظهار کرد: سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی باید سازوکاری برای استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی حرفه‌ای نیروهای خود در زمان اشتغال و پس از بازنشستگی بیاید، این سازوکار می‌تواند در قالب سازمان و یا در کنار سازمان مادر تعریف شود.

به گزارش روابط عمومی ایرنا، قاسم شریعتی به مناسبت ۹۰ سالگی ایرنا با تاکید بر لزوم توجه به برندسازی نیروی انسانی در این رسانه ملی و مادر افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای رسانه‌های بین المللی، برندینگ منابع انسانی است، این رسانه‌ها سالها بعد از بازنشستگی نیروهایشان از توان و ظرفیت فنی و حرفه آنها به عنوان تحلیگر و گزارشگر و غیره سود می برند که در ایرنا این چرخه مغفول است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.