۲۷ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۱۳
کد خبرنگار: 1601
کد خبر: 85001497
T T
۰ نفر
ایرنا اصلی ترین مرجع خبری است

کیش- ایرنا- سرپرست منطقه آزاد کیش اعلام کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی اصلی ترین مرجع خبری است که همواره در راستای توسعه و گسترش امنیت روانی جامعه قلم فرسایی می کند.

سعید پورزادی در دیدار با معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی  افزود: ایرنا با حمایت رسانه ای دستگاه ها و نهادهای مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی به روند توسعه و گسترش امنیت روانی جامعه ادامه می دهد.

وی در خصوص بهره مندی از رویکردها و توان بین المللی ایرنا در توسعه فعالیت های منطقه آزاد کیش گفت: آماده هرگونه همکاری برای معرفی توانمندی های این جزیره به کشورهای هدف با استفاده از ظرفیت های خبرگزاری جمهوری اسلامی هستیم.

در ادامه این دیدار احد شخص سلیم معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز گفت: رویکرد بین المللی ایرنا در نقاط مختلف کشور می تواند بازویی قدرتمند برای توسعه مناطق آزاد تجاری و معرفی آنها به کشورهای مختلف باشد.

وی با اشاره به رویکردهای مختلفی ملی و بین المللی خبرگزاری ایرنا افزود: این خبرگزاری به واسطه فعالیت ۹ دهه ای خود هم اکنون در نقاط مختلف دنیا داری دفتر و نمایندگی بوده و به مدت سه سال نیز ریاست سازمان خبرگزاری‌های آسیا و اقیانوسیه‌(اوآنا) است.

شخص سلیم اضافه کرد: سازمان های مناطق آزاد تجاری به ویژه منطقه آزاد کیش می تواند از این ظرفیت در راستای اطلاع رسانی اهداف و برنامه های خود جهت گسترش فعالیت های گردشگری و جذب سرمایه گذاری های خارجی برای توسعه پایدار استفاده کند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی ایرنا اضافه کرد: این خبرگزاری هم اکنون با بیش از ۵۰ دفتر نمایندگی در داخل کشور و وجود خبرنگاران فعال در تمام شهرستان ها فعایت خبری دارد.

رویکرد بین المللی ایرنا بازویی برای توسعه مناطق آزاد تجاری است

شخص سلیم در سفر ۲ روزه خود با محسن نظر پور مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش نیز دیدار و به گفت و گو پرداخت.

وی همچنین از خبرگزاری جمهوری اسلامی کیش بازدید کرد و گفت: توسعه و به روز رسانی تجهیزات اداری و رفاهی در استان ها از اولویت های این سازمان است.

شخص سلیم همچنین از بازسازی مامورسرای کیش خبر داد و گفت: این مامورسرا به سرعت بازسازی و آماده سازی خواهد شد.