روابط‌عمومی ایرنا در سالی که گذشت/ از تعامل تا پاسخ‌گویی شفاف

روابط عمومی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی برحسب وظیفه ذاتی خود بر تعامل با ستاد مرکزی و دفاتر ایرنا و همچنین پاسخگویی شفاف تاکید دارد؛ به این منظور به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی(۲۷ اردیبهشت‌ماه) به ارائه عملکرد یک ساله خود پرداخت.

به گزارش روابط عمومی ایرنا، سال گذشته ایرنا میزبان یکصد عنوان برنامه ملی، مذهبی و سازمانی، سهمی فعال در مناسبت‌های گوناگون کشور بود.

روابط‌عمومی ایرنا در سالی که گذشت/ از تعامل تا پاسخ‌گویی شفاف

همچنین با انتشار ۸۵۰ خبر تولیدی و دریافتی در وب‌سایت رسمی خود، نقش مهمی در انعکاس اخبار و فعالیت‌های سازمان مرتبط با ستاد مرکزی و دفاتر استانی منتشر کرد.

روابط‌عمومی ایرنا در سالی که گذشت/ از تعامل تا پاسخ‌گویی شفاف

پاسخ‌گویی به یک هزار و ۱۸۵ ایمیل دریافتی شامل طرح سوالات، درخواست پیگیری و ارجاع به بخش‌های مختلف، از سوی روابط عمومی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی با هدف تعامل دوسویه و کارآمد انجام شد.  

روابط‌عمومی ایرنا در سالی که گذشت/ از تعامل تا پاسخ‌گویی شفاف

در حوزه شفافیت و دسترسی عمومی به اطلاعات، روابط عمومی ایرنا از طریق سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات به ۲۴ مورد سوال و شکایت ثبت‌شده از سوی شهروندان پاسخ داده و تعامل خود با مخاطبان را تقویت کرد.

روابط عمومی ایرنا در سال ۱۴۰۳، با اتکا به اصل شفافیت، تعامل و پاسخ‌گویی، تلاش کرده است تا به عنوان پل ارتباطی مؤثر میان سازمان و افکار عمومی، نقش خود را به‌درستی ایفا کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.